به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه، در همایش سراسری کارگزاران صنعت بیمه که با حضور کارگزاران صنعت بیمه از سراسر کشور به میزبانی بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد، مدیران شرکت ها در موضوعات مختلف بیمهای مانند ارزیابی ریسک، بازار فروش بیمههای زندگی در کشور و بیمههای مستمری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه IT BASE شدن شرکت را از اهداف مدیریت کلان شرکت عنوان کرد و افزود: با هدفگذاری و برنامهریزی صورت گرفته، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نهایت استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات، ارتباطات و استارتاپها خواهد داشت و سعی بر این است تا از این طریق کیفیت و سرعت ارائه خدمات به بیمهگذاران به نحو چشمگیری افزایش یابد.
وی در ادامه تصریح کرد: شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اقدام به طراحی و ارائه محصول «بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی» کرده است. باتوجه به افزایش نرخ رشد جمعیت در دهه ۶۰ شمسی، در آینده نزدیک جامعه ایران با تعداد زیادی از افراد بازنشسته مواجه خواهد شد که شرایط و مشکلات اقتصادی باعث خواهد شد تا علاوه بر حقوق بازنشستگی دریافتی خود نیازمند مبالغی به عنوان مکمل برای گذران زندگی داشته باشند.
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه ادامه داد: این محصول منحصر بفرد طوری طراحی شده است تا بازنشستگان از مزایای تضمین بیمهنامه، در طول مدت دریافت مستمری بازنشتگی بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه گفت: ما به عنوان اولین شرکت تخصصی فعال در حوزه بیمههای زندگی قصد داریم تا با تاسیس و افزایش تعداد دفاتر ارتباطی خود در سراسر کشور خدمات بهتری به هموطنان داشته و با سهلترین روشها، خدمات بیمهای را در اختیار مردم قرار دهیم.