به گزارش ایبِنا به نقل از روابطعمومی بانک پاسارگاد، در این رتبهبندی که سالانه توسط نشریه بنکر (The Banker) و مؤسسه معتبر برند فایننس (Brand Finance) صورت میگیرد، برای ارزشگذاری برند بانکها از روش تنزیل جریان ورودی آتی داراییهای فکری و برند (Royalties) جهت محاسبه ارزش خالص فعلی آن (Net Present Value) استفاده میشود. بر این اساس بانکپاسارگاد موفق شد به جهت عملکرد درخشان خویش در سالهای گذشته، در زمره ۵۰۰ برند برتر بانکی جهان قرار گیرد.
پیش از این نیز بانکپاسارگاد در سال ۲۰۱۵ و در اولین سال حضور خود در این رتبهبندی طبق ارزیابیهای صورت گرفته از طرف این نشریه موفق شد در رتبه ۳۲۸ بین ۵۰۰ برند برتر بانکی دنیا قرار گیرد. در سال ۲۰۱۷ این بانک علاوه بر اخذ رتبه ۱۷۵ بین ۵۰۰ برند برتر بانکی دنیا، به عنوان تنها بانک ایرانی در میان ۱۰ برند برتر بانکی خاورمیانه نیز انتخاب شد. در سال ۲۰۱۸ بانکپاسارگاد به عنوان ۱۶۶امین برند بانکی برتر جهان بین ۵۰۰ برند برتر بانکی دنیا قرار گرفت.
بانکپاسارگاد طبق ارزیابیهای مؤسسه بنکر، در سالهای ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی موفق به کسب عنوان بانک سال (Bank of the Year) جمهوری اسلامی ایران شد. همچنین بانک پاسارگاد توسط این مؤسسه در سالهای ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی، به عنوان بانک برتر اسلامی (Islamic Bank of the Year) جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.