به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ پرویز فتاح درنشستی با نیما نوراللهی مدیر عامل و هیات همراه بیمه تجارت نو ضمن قدردانی از حضور به موقع و مداوم تیم مدیران و کارشناسان ارزیاب خسارت این شرکت در سیل اخیر گفت: طی بازدید از استان های حادثه دیده شاهد تلاش همه جانبه نمایندگان مستقر مجموعه تجارت نو بودم که در نتیجه دستاوردهای حاصل شده به صراحت می توان گفت این حد از میزان فعالیت در صنعت بیمه کم نظیر است.
وی مددجویان کمیته امداد را آسیب پذیرترین قشر جامعه برشمرد و تاکید کرد: تجارت نو فراتر از یک بیمه گر با کارجهادی و بسیج امکانات به کمک این عزیزان شتافت وموجبات دلگرمی آنها را فراهم کرد.
رییس کمیته امداد سیل مهیب گذشته را تلنگری برای کشور دانست و گفت: لازم است در قراردادهای آتی پوشش های بیشتری از بیمه مدنظر قرارگیرد که با توجه به دستاورد تجارت نو در حادثه گذشته انتظار میرود توافقات خوبی حاصل شود.
در ادامه این نشست مدیرعامل تجارت نو، با اظهار اینکه دستور ویژه به مجموعه مبنی بر پرداخت خسارت درکوتاهترین زمان داده شده است، افزود: تمام تلاش ما این است که پرونده های مددجویان با بیشترین همدلی و همراهی با کمیته امداد بررسی و به سرانجام برسد.
نیما نوراللهی درراستای توضیح اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود ضمن اشاره به ارقام خسارتهای اعلام شده، درخصوص خسارتهای ارزیابی و پرداخت شده نیز آمار مشروحی ارائه کرد. در جریان این دیدار علیرضا بنیاسدی قائم مقام مدیر عامل بیمه تجارت نو گفت: بیمه تجارت نو تا به امروز به اندازه کل صنعت بیمه ارزیابی خسارت داشته که در این صنعت رکورد محسوب می شود.
وی از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان خسارت از سوی این مجموعه به کمیته امداد تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: رضایت بیمه گذار از بیمه گر هدف اصلی شرکت در امر بازاریابی و تبلیغات است. امیدواریم بیمه تجارت نو همان طورکه تا امروز به تعهدات خود عمل کرده با تسریع در رسیدگی به مشکلات و ارزیابی خسارات زیان دیدگان بهترین تبلیغ را درعمل داشته باشد.
در پایان؛ ارائه انواع خدمات بیمه ای به کارکنان کمیته امداد مورد بحث و بررسی قرارگرفت که طرفین متعهد شدند تمام تلاش خود را در راستای تحقق هرچه بهتر این مهم به کار گیرند.