به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، این تفاهم نامه با تاکید بر محور توسعه خدمات الکترونیکی بیمه ای براساس بسته های آسان فروش از طریق اپلیکیشن پات است. همچنین طبق این تفاهم نامه بسته های مورد نیاز پذیرندگان ایران کیش در زمینه بیمه فراهم می شود.
حمیدرضا شریفیان رئیس هیئت مدیره ایران کیش و معاون بانک تجارت ضمن استقبال از همکاری این دوشرکت در زمینه ارائه خدمات بیمه ای گفت:این تفاهم نامه گام بزرگی برای توسعه سبد محصولات و خدمات و حرکتی برای حفظ سهم بازار است. باکمک این دوشرکت، زنجیره خدمات و ارزش بانک تجارت نیز کامل تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم بیمه تجارت نو و هم شرکت ایران کیش در شرایط رقابتی بازار قراردارند، اظهار کرد: حضور این دوشرکت و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های یکدیگرمی تواند کمک کند تا اهداف استراتژیک هردوشرکت که نهایتا اهداف بانک است محقق شود. من این تفاهم نامه را بسیار مثبت و آن را یک اتحاد استراتژیک مفید می دانم که ثمره های بسیار خواهدداشت.
شریفیان با اشاره به این موضوع که شرکت ایران کیش به عنوان پی اس پی بزرگ کشور از بلوغ فنی بسیار مطلوبی برخوردار است، گفت: در حال حاضر ایران کیش بازوی نیرومندی برای بانک تجارت در ارائه خدمات الکترونیک به شمار میاید، نمونه اش پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بانک تجارت با مشارکت ایران کیش بود که این شرکت عملکرد بسیار قابل ستایشی درآن داشت.
باید از مشتریانمان حمایت کنیم
پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش نیز دراین نشست گفت:ما باید بتوانیم در اوضاع کرونا خدماتی را به مشتریانمان ارائه بدهیم که تا از آن ها دراین شرایط حمایت کنیم. دراین راستا تلاش ایران کیش آن بود تا سبد خدمات را به صنعت پرداخت اضافه کند و یکی از مهمترین خدمات، خدمات بیمه ای است.
وی با تاکید براینکه ایران کیش ظرفیت بسیار خوبی برای سازمان هایی که بیمه ارائه می دهند دارد گفت: ما تلاش داریم تا برای بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر پذیرندگان خود، تسهیلات و امکاناتی در زمینه های بیمه ای فراهم کنیم که باتوجه به سابقه بیمه تجارت نو این امکانات از طریق این شرکت فراهم خواهدشد. برای اینکه پذیرندگان ما بتوانند به سادگی این خدمات را دریافت کنند آن ها را بر روی بسترهای نرم افزاری چه درروی کارتخوان ها، چه روی اپلیکیشن های موبایلی ایران کیش راه اندازی کرده ایم تصمیم آن است تا بتوانیم سرویس های غیر حضوری را دراین زمینه ارائه کنیم. با این کار سبد خدمات ایران کیش برای مشتریانش در راستای رضایت آن ها بیشتر خواهد شد.
طبری گفت: شرکت ایران کیش شرایط لازم رابرای خدمات غیر حضوری آماده کرده است. بیمه تجارت نو و ایران کیش هردو از شرکت های خوب بانک تجارت هستند که اتحادشان در ارائه خدمات مشتریان می تواند در واقع رضایت بیشتری را برای مشتریان هردوی این شرکت ها وهمین طور بانک تجارت فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه ایران کیش قرار است تا سبد کالا ی خود را در قالب پات گسترش دهد گفت: اپلیکیشن پات به مفهومی تبدیل میشود که در تمام چرخه زندگی مردم نفوذ کند. قرار نیست که صرفا عملیات پرداخت در آن صورت بگیرد.
طبری اظهارکرد: ایران کیش به دلیل بلوغ فنی در کمتر از پنج روز در اپلیکیشن خود(پات)، امکانی را فراهم کرد تا مردم از طریق آن بتوانند پذیره نویسی سهام خودشان را انجام دهند و اینچنین امکاناتی در زمینه خدمات بیمه ای هم می تواند با همکاری بیمه تجارت نو فراهم شود.
اتفاقات خوب آینده
نیما نورالهی مدیرعامل بیمه تجارت نو نیز با اشاره به اینکه تلاش شده است تا توسعه خدمات الکترونیکی بیمه ای براساس بسته های آسان فروش از طریق اپلیکیشن پات دراین تفاهم نامه شکل بگیرد اظهار کرد: امیدواریم مشتریان انواع بیمه را به صورت آسان، خریداری کرده و نیازهای بیمه ای خود را برطرف کنند. بیمه های آتش سوزی، مسئولیت، بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه درمان از جمله مواردی هستند که در نظرگرفته شده اند تا مشتریان خودشان آیتم های مختلف را از طریق پات انتخاب کنند. بسته های موردنیاز پذیرندگان ایران کیش هم در نظرگرفته شده است.
وی گفت: این تفاهم نامه یک اتفاق مشترک بزرگ در صنعت بیمه و صنعت پرداخت الکترونیک است و در پورتفوی های خرد و نفوذ بیمه ای نقش عمده ای بازی میکند. امیدواریم که این تفاهم نامه گامی بزرگ برای مشتریان هردوشرکت در آینده باشد.