معاون اقتصادی بانک مرکزی امروز ۱۵ آبانماه، از بخشهای مختلف مؤسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز (تحریریه ایبِنا، مرکز تولید محتوا، مرکز رصد و پایش رسانه و فضای مجازی، مرکز فضای مجازی، هفتهنامه تازههای اقتصاد و استودیو صدا و تصویر ایبِنا) بازدید کرد.
محمد شیریجیان در جمع خبرنگاران «ایبنا» و«تازههای اقتصاد» گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که بخشی از تورم متاثر از فضاسازیهای رسانهای برای ایجاد انتظارات تورمی است، رسانههای تخصصی باید مرجع اخبار اقتصادی باشند؛ بنابراین تقویت رسانههایی که روایت دقیقی از وضعیت اقتصاد کشور ارائه میکنند بسیار مهم است.
وی با تاکید براینکه ایبِنا نسبت به سالیان گذشته متحول شده و به رسانه مرجع در بازار پول و ارز تبدیل شده است، تصریح کرد: تیم کارشناسی قوی در معاونت اقتصادی حضور دارد که آماده همکاری با رسانههای تخصصی مانند ایبِنا است.
شیریجیان در پایان گفت: در چارچوب قانون جدید بانک مرکزی، معاونت اقتصادی به یکی از ارکان مهم هیات عالی بانک مرکزی تبدیل میشود و نقش مهمی در سیاستگذاری اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.