به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از عمون، اداره آمار دولتی اعلام کرد که فروش کالاها از طریق فروشگاهها و بسترهای خرید الکترونیکی پس از افزایش ۲.۹ درصدی در اردیبهشت ماه گذشته، ۱.۲ درصد کاهش داشته است.
این اداره توضیح داد که فروشگاههای پوشاک و مبلمان و بازارهای تجاری بیشترین تاثیر را از این کاهش فروش طی یک ماه گذشته داشته اند.
تحلیلگران بر این باورند که این دادهها نشان میدهد که بخش تجارت خرده فروشی به رشد اقتصادی بریتانیا در سه ماهه دوم سال جاری کمکی نخواهد کرد، زیرا فروش در این دوره ۰.۱ درصد کاهش یافته است.