طلا در انتظار داده‌های مهم اقتصادی ایالات متحده است

طلا در انتظار داده‌های مهم اقتصادی ایالات متحده است
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه آسیا در محدوده باریک باقی ماند.
کد خبر : ۱۶۷۲۲۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از عمون، قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه آسیا در محدوده باریک باقی ماند و سرمایه گذاران منتظر داده‌های مهم اقتصادی در ایالات متحده هستند که ممکن است نشانه‌هایی در مورد اندازه کاهش نرخ بهره تا اواخر سال جاری اعلام شود توسط فدرال رزرو (بانک مرکزی ایالات متحده) ارائه کند.

به روز رسانی قیمت‌ها
طلا تا ساعت ۰۳۳۳ به وقت گرینویچ در معاملات نقدی به ۲۶۵۵.۰۳ دلار در هر اونس رسید. قیمت‌ها در تاریخ ۲۶ سپتامبر به بالاترین حد خود یعنی ۲۶۸۵.۴۲ دلار رسید.

قیمت طلای آمریکا با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۶۷۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

سرمایه گذاران منتظر داده‌های بخش خدمات منتشر شده توسط موسسه مدیریت عرضه و مطالبات بیکاری جدید هستند که برای اواخر امروز برنامه ریزی شده است، علاوه بر داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ایالات متحده که انتظار می‌رود فردا جمعه منتشر شود.

برایان لان از شرکت گلدسیلور مستقر در سنگاپور گفت: "تنش‌ها در خاورمیانه و انتخابات ایالات متحده برای حمایت از طلا در بلندمدت ادامه خواهد داشت... در کوتاه مدت، برخی از صندوق‌ها ممکن است از طلا به نفت تبدیل شوند، زیرا نفت عملکرد بهتری دارد. "

لازم به ذکر است که رژیم غاصب اسرائیل پس از آن که نیروهایش در طول یک سال درگیری با گروه مسلح حزب الله مورد حمایت ایران، بیشترین تلفات روزانه را در جبهه لبنان متحمل شدند، مرکز بیروت را بمباران کرد و حداقل شش نفر را کشت.

در مورد سایر فلزات گرانبها، نقره در معاملات نقدی با ۰.۹ درصد کاهش به ۳۱.۵۸ دلار، پلاتین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۹۷.۹۰ دلار و پالادیوم با ۱.۳ درصد کاهش به ۱۰۰۱.۸۰ دلار رسید.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر