به گزارش خبرنگار ایبِنا، برات قنبری در مراسم رونمایی از پرداخت مبتنی بر شبکه های اجتماعی پرداخت الکترونیک سداد، افزود: اعتماد مردم به بانک ملی گنجینه این بانک است و شرکت پرداخت الکترونیک سداد از زیرمجموعههای این بانک بوده و رقیب هیچ شرکتی نیست.
محمدمهدی صادق، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز در این مراسم به معرفی ربات پرداخت این شرکت که نحوه جدیدی از پذیرندگی را عرضه میکند، پرداخت و گفت: بیزینس های اینترنتی که مجوز دارند میتوانند به راحتی شعبه دوم خود را در شبکه اجتماعی با استفاده از تگ بات سداد ایجاد کنند.
وی افزود: ربات پرداخت سداد که نحوه جدیدی از پذیرندگی را عرضه میکند درواقع مکمل کسبوکارهایی مانند فروشگاههای اینترنتی مجوز دار است که درنهایت میخواهند در یک کانال جدید محصولات خود را ارائه دهند و شرکت پرداخت الکترونیک سداد با ابزار ربات پرداخت این فرآیند را برای آنها تسهیل میکند.
صادق تصریح کرد: شرکت پرداخت الکترونیک سداد با ارائه ربات پرداخت فرآیند خریدوفروش را برای کسبوکارهایی که شبکههای اجتماعی فعالیت دارند، امن و راحت میکند.
وی ادامه داد: فروشگاه معتبری که میخواهد در تگ بات سداد پذیرنده باشد باید درخواست خود را به شرکت پرداخت الکترونیک سداد ارائه دهد و با بررسی و تائید این درخواست، محصول، نام آن و توضیحات تکمیلی آن ارسال و در کانال اختصاصی فرد قرار میگیرد.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد یادآور شد: با رجوع مشتریان به این کانال و در صورت تقاضا برای خرید این محصول با دریافت اطلاعات تکمیلی همانند آدرس و شماره تلفن باید در مرحله بعد به لینک پرداخت متصل و قیمت محصول را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کنند. همچنین فروشنده با دیدن این درخواست کالا را برای خریدار ارسال میکند.
صادق تأکید کرد: فروشگاههای اینترنتی با استفاده از این ابزار میتوانند محصولات خود را به راحتی عرضه و زمان بهرهوری را افزایش دهند.
یادآور می شود، پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ که از ۳۰ تیر تا ۲ مردادماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد از خدمات جدید اپلیکیشن ایوا مانند پرداخت موبایلی، عوارض خروج از کشور و پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی رونمایی کرد، همچنین قابلیت NFC کارتخوانهای سداد، SDK پرداخت درون برنامهای و ربات پرداخت از دیگر محصولات رونمایی شده این شرکت بودند.