23 مرداد 1396 - 09:15

لازمه ارتقامسیر شغلی کارکنان جابجائی آنها درمسئولیتهای متفاوت است

یکی از مدیران پست بانک گفت: لازمه ارتقا مسیر شغلی و پویایی کارکنان، جابجائی آنان به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، دانش و تخصص و هم افزائی آنان در مسئولیت‌های متفاوت است.
کد خبر : ۷۳۵۰۰
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ داود کریمی مدیر امور سازمان و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی پست بانک ایران در مراسم معارفه بهروز جعفرخانی به سمت سرپرست جدید معاونت مدیریت شعب منطقه دو تهران ضمن تاکید بر حفظ سرمایه انسانی ارزشی و کارآمد در بانک؛ اخلاق گرائی، سلامت اداری و مسئولیت گرایی را لازمه کارآئی و ارتقاء ظرفیت های بانک در خدمات رسانی به هموطنان دانست.


وی ریسک پذیری و جسارت در تصمیم گیری در چارچوب قوانین و مقررات بانکی را در سودآوری و بازیابی شعب لازم دانست و ضمن ارائه رهنمودهای موثر در این خصوص گفت: باید با برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی همگام با علم روز و بهره مندی از تجارب و تخصص اساتید برجسته از بروز خلاهای احتمالی در هر حوزه جلوگیری کنیم.


کریمی در ادامه افزود: پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و IT کشور و گسترده ترین خرده بانکدار روستائی، ‌ همواره تلاش می‌کند به فعالان این حوزه‌ها و کسب‌ و کارهای خرد و متوسط SME)ها(بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، ‌ کشاورزی، خدماتی به ویژه در روستاها و مناطق ‌محروم و مرزی کشور و همچنین فعالان حوزه IT و شرکت های دانش‌بنیان کمک نماید که این مهم با شناسایی نیازهای مشتریان در راستای خلق سروسیهای جدید و اعطای تسهیلات به طرح های دارای توجیه اقتصادی بیش از پیش امکان پذیر خواهد بود.


مدیر امور سازمان و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی بانک لازمه رشد سازمانی را بهبود بهره وری دانست و آموزش، استفاده موثر از ظرفیت ها و زیرساختهای موجود و صرفه جویی بهینه را در بهبود بهره وری و عملکرد ضروری دانست.


وی در پایان گفت: مفتخریم که از لحاظ سلامت اداری، پست بانک در رتبه قابل قبولی در نظام بانکی کشور قرار دارد و در ادامه بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات، ‌ سودآوری شعب و افزایش خدمات تاکید نمود.


سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در این جلسه جابجائی را جزو تکالیف موکد در نظام اداری و حوزه های مالی و بانکی دانست و بر حفظ ارزش های سازمانی، اسرار سازمانی و شأن نیروهای انسانی تاکید کرد.


وی با اشاره به عاملیت این بانک بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح استقرار و نصب ۱۰۰۰دستگاه خودپرداز در سطح کشور بویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار را جزو افتخارات بانک دانست و سودآوری و افزایش سرمایه را موجب بالندگی بانک برشمرد.


همچنین محمود یوسفی مدیر شعب منطقه دو تهران در ادامه این جلسه جابجائی نیروهای انسانی را تکلیف و وظیفه مسئولان دانست و این مهم را در راستای بهره مندی از تجارب، تخصص و پویائی آنان در ارتقاء عملکرد حوزه های دیگر عنوان کرد.


گفتنی است: در پایان این مراسم حکم انتصاب بهروز جعفرخانی به وی اعطا و با اهداء لوح از زحمات علی جعفرپور قدردانی به عمل آمد.


ارسال‌ نظر