به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه ایران، توجه به اهمیت کشف تخلف و اصلاح فرآیندهایی که منجر به تخلفات میشوند در بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه کشور با بیش از ۱۵ هزار کارمند و نماینده، یکی از سیاست های محوری مدیریت شرکت است که در راستای اجرای آن، واحدهای نظارتی شرکت موفق به کشف و برخورد با یکی از تخلفات بسیار پیچیده، شدند.
هماهنگی صورت گرفته با پلیس آگاهی موجبات دستگیری متهم را فراهم کرد و پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است. ضمناً اخبار منتشره در برخی رسانه ها در خصوص مبلغ تخلف، غیرواقعی است.
بدیهی است موضوع تا حصول نتیجه و استیفای حقوق شرکت و مجازات عوامل تخلف، پیگیری و نتیجه از طریق روابط عمومی شرکت اطلاعرسانی خواهد شد.