18 ارديبهشت 1403 - 08:55

کاهش ارزش شِکِل در بحبوحه انتظار حمله صهیونیست‌ها به رفح

کاهش ارزش شِکِل در بحبوحه انتظار حمله صهیونیست‌ها به رفح
هواپیما‌های رژیم اشغالی اعلامیه‌هایی را در حریم هوایی رفح پرتاب کردند و از ساکنان مناطق شرقی خواستند که این شهر را تخلیه کنند.
کد خبر : ۱۶۲۹۳۱

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از آناتول، در بحبوحه پیش بینی‌ها مبنی بر تهاجم نظامی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه، نرخ مبادله شِکِل رژیم صهیونیستی در برابر دلار آمریکا ۱.۳ درصد کاهش یافت و به ۳.۷۵ شِکِل در ابتدای معاملات روز دوشنبه رسید.

هواپیما‌های اسرائیلی دیروز دوشنبه اعلامیه‌هایی را در حریم هوایی شهر رفح در منتهی الیه جنوب نوار غزه پرتاب کردند و از ساکنان نواحی شرقی این شهر خواستند که شهر را تخلیه کرده و به سمت منطقه المواسی در غرب نوار غزه روانه شوند.


در حالی که قیمت‌های شِکِل با احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس در پایان هفته گذشته حمایت می‌شد، تحولات امروز باعث شد که شِکِل بیشتر دستاورد‌های هفته گذشته را از دست بدهد.

شِکِل جلسه جمعه گذشته را با قیمت ۳.۷ در برابر دلار به پایان رساند، در حالی که بازار‌های جهانی روز‌های شنبه و یکشنبه در تعطیلات هفتگی بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که از غیرنظامیان خواسته است تا به طور موقت از محله‌های شرقی منطقه رفح خارج شده و به منطقه المواسی بروند.

نویسنده: اصغر علی کرمی
برچسب ها: اسرائیل غزه ارز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر