به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده افزود: بعد از عملیاتی شدن بانکداری اجتماعی و در آغاز راه بانکداری بدون شعبه، سامانه اعتبارسنجی مرآت را به کمک گرفتیم تا کمکی در تحقق افق ۱۴۰۰باشد.
وی اظهارداشت: این سامانه با هدف آسان سازی ضمانت ها، کاهش معوقات و پایین آوردن هزینه ها به کار گرفته شده است. حسین زاده با بیان اینکه سامانه اعتبارسنجی در اواخر سال ۹۶ در بانک قرض الحسنه رسالت به کار گرفته شده است، اظهارداشت: این سامانه از ابتدای سال ۹۷ به طور جدی فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر به عضویت آن درآمده اند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه از این تعداد قریب به هفتصد هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند، گفت: مطالبات غیرجاری تسهیلاتی که از طریق اعتبارسنجی واگذار شده دو دهم درصد است که نشان از موفقیت قابل توجه این موضوع دارد.