به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ دکتر محمد علی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آخرین خبر با تشریح اقدامات شایان توجه بانک رفاه در حوزه سلامت کشور گفت: بزرگترین مشتری ما تأمین اجتماعی، حوزه های درمانی، سلامت و حوزه های اقتصادی زیر مجموعه آن است و بازار اصلی فعالیت استراتژیک بانک رفاه، حوزه سلامت کشور است.
وی افزود: این بانک علاوه بر سازمان تأمین اجتماعی و حوزه های تحت پوشش آن به دانشگاه ها، بیمارستان های علوم پزشکی و بیش از 6000 هزار داروخانه و مراکز درمانی خدمات بانکی ارائه می دهد.
دکتر سهمانی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: بانک رفاه تلاش کرده است تا علی رغم محدودیت های موجود و شرایط خاص اقتصادی و نظام بانکی، حداکثر رضایت مندی را در مخاطبین خود ایجاد کند و در حد توان، سبد خدمات و محصولات را توسعه و رضایتمندی و انتظار مشتریانش را برآورده سازد.
مدیر عامل بانک رفاه تصریح کرد: ادعا نمی کنیم که مشتریان ما صد در صد از ما راضی و خشنود هستند ولی همکاران من در بانک رفاه در سراسر کشور تمامی تلاش خود را به کار می بندند تا این بانک همگام و همراه با تحولات پیش رود و بتواند رضایت حداکثری آنها را تأمین کند.
دکتر سهمانی همچنین بیان داشت: بانک رفاه با ارائه خدمات متنوع بانکی و پولی در قالب تسهیلات ریالی، ارزی و یا گشایش اعتبار اسنادی ، در فعالیت هایی نظیر واردات تجهیزات پزشکی و دارو ، تلاش می کند نیاز های حوزه سلامت و فعالان این حوزه اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی را مرتفع سازد و مفتخر است جامعه زحمتکش پزشکان، پیرا پزشکان و دندان پزشکان و سازمان نظام پزشکی کشور از مشتریان با ارزش، مهم و مؤثر بانک محسوب می شوند.
ایشان در ادامه اظهار داشت: با عنایت به اهمیت و تأثیر حوزه سلامت بر سهولت زندگی و رفاه عامه مردم، مجموعه بانک رفاه با تمام توان اهتمام می ورزند این حوزه را مورد حمایت قرار دهند.