08 مرداد 1396 - 10:40

​قدردانی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی ازکارمندان شعبه هنگام

همایش همکاران شعب تابعه سرپرستی منطقه 8 تهران برگزار ومدیر عامل شرکت اتوبوسرانی از کارمندان شعبه هنگام قدر دانی کرد.
کد خبر : ۷۲۹۵۱
بانک شهر

به گزارش ایبِنا و به  نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، در این همایش که چندی پیش با حضور فخیمی مدیر امور منابع انسانی و پشتیبانی، رفیعی مدیر امور شعب، حبیبی قائم مقام حفاظت وپیشگیری، لقائی کارشناس اداره خدمات نوین و پارسا کارشناس حوزه سلامت برگزار شد، مطالبی در حوزه‌های مختلف مورد نیاز همکاران مطرح و موضوعات مربوط به آنها بررسی شد.


در این نشست، آموزش رئیس سرپرستی 8 تهران با تعریفی از سازمان و هویت آن اظهار کرد: یک سازمان دارای هدف،  برنامه ، راهبرد و منابع خود است و از آن ها به طور بهینه استفاده خواهد کرد ،سازمان های موفق با ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان، ارائه آموزش های لازم به کارکنان ، ایجاد سیستم عملکردی جهت توسعه نیازهای پیشرفت و کاهش موانع و تفاوت های موجود در رتبه سازمانی، به دنبال ادامه و توسعه اهداف سازمانی هستند.


وی افزود: تمام فعالیت هایی که در یک سازمان بنام بانک انجام می‌شود و کارکنان را به استخدام در می آورد و آن ها را آموزش‌های لازم می دهد به آن اعتبار می‌دهد برای اینکه پاسخگوی مشتریان خود باشد، چون سازمانی مانند بانک بدون داشتن مشتری فاقد هویت است و ارزشی ندارد ، از این رو تمام هدف ما باید جذب مشتریان و پاسخگویی درست و به موقع به آنها باشد . چرا که مشتری به ما وابسته نیست ، بلکه ما به او وابسته هستیم و او هدف کار ما است.


رئیس سرپرستی منطقه 8 در ادامه با تعریفی از هویت مشتریان و کارکنان تصریح کرد : باید نیازهای مشتریان به درستی از سوی همکاران شناخته شود و ضمن مسئولیت پذیری و حسن خلق، اعتماد و رضایت مشتریان جلب شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر