به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، به منظور برخی تغییرات و ارتقای سیستمی در مرکز ارتباط ملت (Contact Center)، خدمات این مرکز در روز پنج شنبه ۱۸ آبان ماه از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ صبح به طور موقت قطع بوده و پاسخ به تماس ها امکان پذیر نخواهد بود.
بانک ملت بدین وسیله پیشاپیش از مشتریان بابت اختلال ایجاد شده در این زمان پوزش می طلبد.
براساس این گزارش تمام خدمات مرکز ارتباط ملت پس از زمان مذکور طبق روال گذشته از طریق شماره تلفن های ۱۵۵۶ (تهران) و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ (شهرستان ها) و سایر کانال های ارتباطی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه خدمات بانکی خواهد بود.