به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل آمده در این خصوص، بانکها از ارائه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب منع شدهاند.
لذا آن گروه از مشتریانی که به دلیل فقدان مدارک و یا عدم احراز هویت کامل و نقص در اطلاعات، حساب هایشان غیر قابل برداشت شده است، ضرورت دارد در اسرع وقت به شعب بانک ملی ایران مراجعه و ضمن ارائه مستندات و مدارک هویتی خود نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
بر این اساس از روز یکشنبه ششم مردادماه سال ۹۸ حساب های مشتریان حقیقی ایرانی بانک ملی ایران که فاقد اطلاعات معتبر سجلی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و کد ملی باشد تا اصلاح اطلاعات مربوطه، به صورت غیر قابل برداشت خواهد بود.
لازم به ذکر است از این تاریخ فرآیند رفع مسدودی حساب مشتریان تحت تشریفات خاص و با صرف زمان چند روزه انجام خواهد گرفت.