
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده بیان داشت: در حال حاضر تمام خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری قابل ارائه به مشتریان است.
وی ارائه خدمات فارغ از قید زمان و مکان را یکی از محاسن بانکداری الکترونیک برشمرد و اظهارداشت: قابل رصد بودن خدمات در دورترین نقاط کشور نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: دنیای بانکداری نیز باید از این فناوری ها بهره ببرد و خدمات آسانتر و ارزان تر به مردم ارائه کند.
حسین زاده گفت: در بانک قرض الحسنه رسالت، آسان، ارزان، شرعی و مدرن بودن را برگزیدیم تا خدماتی غیرحضوری و درخور مشتریان ارائه دهیم.