به گزارش ایبِنا، بانک صادرات ایران در راستای سیاستهای وزارت امور اقتصادی و دارایی، با شیوع ویروس کرونا، ارتقای زیرساختهای بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در دستور کار قرار داد
استقبال مشتریان و هموطنان از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران، موجب رشد قابل توجه استفاده از اپلیکیشن های این بانک شد.
ابزارهای بانکداری الکترونیک از جمله نرمافزارهای موبایلی و درگاههای مختلف اینترنتی مانند اپلیکیشن «صاپ»، «همراهبانک»، «اینترنتبانک»، «همبانک»، «خودپرداز»، «تلفنبانک»، «پایانههای فروش» و ... بانک صادرات ایران شرایط استفاده و بهرهمندی از انواع خدمات بانکی غیرحضوری را برای مشتریان و هموطنان فراهم کرده که نیاز به مراجعه حضوری به شعب را به حداقل رسانده است.