به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۵ با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط با مشتریان ارجمند و در راستای تحقق بیشازپیش اصل مشتری مداری و باهدف راهنمایی و پاسخگویی نظاممند و سریع فعالیت خود را آغاز کرد.
بانک مهر ایران افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان از مهر ماه ۱۳۹۹ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان است.
پاسخگویی به پرسشهای بانکی مشتریان، ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپردهها و تسهیلات و شرایط و مقررات دریافت انواع خدمات، ارائه مشاوره درزمینهی بهرهگیری از خدمات بانکی، آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (اینترنت بانک، تلفنبانک، همراه بانک و...)، بازتاب مشکلات احتمالی در بهرهبرداری از خدمات بانکی به واحد مربوطه و پیگیری آنها، دریافت و پیگیری تمامی دیدگاهها، انتقادات و شکایتها و بازتاب آن به واحدهای مرتبط، ارائه اطلاعات شعب و واحدهای بانک و... از اهم خدمات قابل ارائه توسط این مرکز است.
مشتریان بانک مهر ایران میتوانند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با شماره ۴۳۲۲-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروههای مختلف کارشناسان دریافت کنند.
متاسفانه آقای زال بابت وام ازدواج همکاری ندارن
خود بزرگواران هم استحضار دارید که ۹۰ درصد خدمات بانک شما باید حضوری انجام بشه. پس بانک الکترونیک کارایی نداره لطف بفرمایید نیروهای پای باجه تون رو بیشتر کنید تا وقت مردم توی بانک شما به بطالت کشیده نشه.
پاسخگویی بانک مهر ایران شعبه عباسی و غیاث تبریز بسیار بسیار بد و غیر مسئولانه میباشد. هیچ بار نشد اینا گوشی رو بردارن. ما خودمون تهران هستیم،برای سوالی که با یه بله و یا خیر،میتوان جواب داد،مجبوریم آشناهامون رو مامور آن کنیم.
سلام و عرض ادب؛
احتراما بنده پیشنهاد و درخواستی را در مورد تاسیس یا انتقال شعبه بانک مهر ایران در شهر آبیک دارم.
لازم به ذکر است که بنده ملکی در بهترین موقعیت شهر آبیک (بین دو بانک تجارت و سپه) دارم و جهت تاسیس شعبه جدید بانک مهر ایران پیشنهاد می دهم.
لطفا درخواست و پیشنهاد اینجانب را به واحد مربوطه و تصمیم گیرنده انتقال دهید و مراتب را اطلاع دهید.
با سپاس
محمد هادی محرابی
mehrabimohamadhadi@gmail.com
بنده درخواست وام داشتم شرایط وام به چه صورته و اینکه وام اشتغالزایی هم جزو خدماتتون دارید؟
دو تابسته اینترنت خریداری کردم که متاسفانه علی رغم شارژ نشدن ، پول هم به حسابم برگشت نخورد.هرچقدر هم پیگیر شدم جوابی نگرفتم!!!!
در تاریخ سی و یکم اردیبهشت ماه نامه پلیس به علاوه ده را مبنی بر ثبت شماره حساب جهت واریز یارانه تحویل رئیس شعبه شهرستان خمین بانک مهرآقای عظیمی دادم ولی شماره حسابی تا تاریخ بیست و سوم مرداد ماه برای بنده ثبت نکردند .به علت قصور بانک از دریافت دو ماه یارانه محروم شدم .از تاریخ فوق تا به الان پیگیری خود را از بانک و سرپرستی استان واحد بازرسی و حراست انجام دادم ولی هیچ نتیجه ای در جهت احقاق حق اینجانب صورت نگرفته است .تو رو به خدا جواب بدین چرا به همین راحتی حق الناس میشه و کسی پاسخگو نیست
بنده یکساله با میانگین 115000000تومان حساب در این بانک دارم طبق میانگین حساب خودشون باید 200میلیون وام بدهند متاسفانه میگن 150 بهت تعلق میگیره وسه تا ضامن اخه از کجا سه تا ضامن دسته چک دار باگردش بالا پیدا کنم .
من از شعبه والفجر شیراز شاکی هستم و تقاضای رسیدگی فوری دارم
اولا به خاطر مسدود کردن حساب من
دوم به خاطر بیمه اجباری وام ازدواج
شماره حساب من 4802744131854441
رییس شعبه هم کارمندی غیرمنطقی و بی ادبه...
اگه نظر مردمو میخوانید به من بگید که توی سیستم بانکی شما چه کسی به شکایت مردم رسیدگی میکنه؟
الان رفتم چك ضمانت را دريافت كنم ميگن گم شده
الان تكليف من چيست
دو ماه در اپلیکیشن تقاضا وام امتیازی دادم ولی هنوز در دست بررسی.
کاش شعب بانک مهر جواب بدن.
اشتباه کردم افتتاح حساب انجام دادم خودم و ضامنم
امروز از دو روز پیش کمتر
لطفاً راهنماییم کنین ..،!!!
آ.شرقی .شعبه میانه
نیاز مبرم دارم
برام پیام اومد فیش حقوقی ات ناقصه، مدارک و مجدد ارسال کن هرچه میزنم روی اصلاح مدارک نمیاره
هر دفعه بابت اعتبار سنجی ۳۵ می گیرید حداقل کارتون و درست انجام بدید
من درخواست کالا کارت دادم
از صبح با توجه به آدرس های بانک تو اینترنت مراجعه به شعبه مدرس ارومیه جمع کرده مراجعه به شعبه امام حسین آدرس تغییر یافته مراجعه به بانک شعبه باکری و گزارش این موارد به ریس بانک جواب ریس بانک شما شانس ندارید آیا من قمار بازی میکنم شانس ندارم
۲ از بین کارکنان بانک از چهار باجه فقط یک باجه به مشتری پاسخ میده
واقعا واین اوضاع ترافیک این رسم بانکداری هست
چند ماه پولمون رو گذاشتیم برای وام . و قبل از موعد مقرر که اعلام کرده بودند که از این تاریخ به بعد وام ها بسته میشود . ما تکمیل پرونده را انجام داده ایم حالا میگویند سیستم از شعبه مرکزی تهران بسته شده است. لطفا بفرمایید به چه دلیل سیستم بسته شده و وام ما چه میشود
من پنجشنبه با ساتنا پول انتقال دادم هنوز به مقصد نرسیده ولی از حساب کم شده لطفا جواب بدهید
بانک ها ی تهران مخصوصا شعبه منیریه اصلا جوابگوی تلفن نیستن متاسفانه .
پیامکها همیشه قطع ونوبت دهی معنایی نداره
یعنی بدترین بانکی که تا الان باهاش کار کردم ،هر یساعت یکبار کار ینفر رو جلو نمیندازن .سیستم مدام قطع و......
شعبه رباط کریم
می گویند نامه زدیم تهران تا جواب بیاد
شعبه ایذه
شعبه ورامین اصلا کار انجام نمیدن. اون همه باجه رو یه نفر جواب میده ساعت ۸:۳۰ صبح توی ماه رمضان رفتن صبحانه بخورن دسته جمعی. واسه یه وام ۱۰ میلیونی سه ماهه ما داریم میریم و میایم. تلفن شکایات هم که نداره خداروشکر
ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات
بنده در ۲۰ اسفند ماه معدل حساب گرفتم ۸۵ میلیون بود ۲۴ ماهه
فروردین معدل حساب گرفتم ۷۳ میلیون ۲۴ ماهه ( اسکرین شات هم دارم)
واقعاً اینکار باعث بی اعتمادی به این بانک میشه بنده بیش از ۱۰ سال هست مشتری این بانک هستم و تا الان از این بانک خیلی راضی بودم.
لطفاً مسئولان محترم ضمن رسیدگی به این شکایت ها نگذارند اعتماد مردم از بین برود.
کاراشو تکمیل کردم
کسی میدونه چندروز برای واریز زمان میبره؟و اینکه باید مدارک رو حضورا ببریم بانک؟
رمز دوم نمیده برنامه
لطفاً راهنمایی بفرمایید
چندین نوبت با قسمت های مختلف از ریاست تا تسهیلات تماس که متاسفانه اصلا جواب نمیدهند
لطفا پیگیری نمایید
جعفر اصغری
من پنجشنبه گذشته یعنی ۷ اردیبهشت رفتم شعبه تهرانپارس
وام تسویه شدهداشتم گفتم مدارک رو بدید . گفتند باید پیدا کنیم بهت زنگ میزنیم . امروز زنگ زدند میگن سه شنبه بیا چک رو ببر . میگم سه شنبه نمیتونم بیام سرکار هستم . میگه فقط سشنبه بایگانی هست . پنجشنبه نمیشه. خیلی کارها که پنجشنبه مردم میتونن انجام بدند این بانک انجام نمیده و میگه در طول هفته فقط انجام میشه . این دیگه یه مدارک دادن ساده که انقد داستان نداره که روز براش تعیین میکنن.
دریافت شماره مشتری از بانک مهر ایران را چطوری دریافت کنم
کد ملی 5599840621
شماره مشتری روازکجاباید بگیرم؟
هیچ شخصی هم پاسخگو نیست ..!!؟
هر شعبه ای هم میری هیچ کس جواب گو نیست
پاسخو نیست
نمیتونم وارد نرم افزار بشم میگه اتصال اینترنت نیست یا کلا وارد نمیشه
در حالی که نرم افزار بانک های دیگه میتونم وارد بشم
چرا در افتتاح حساب مشکل پیش آمده و هر کاری می کنم با پیام خطای سرور روبه رو میشوم
واسه دریافت وام بانک مهرایران الان ۲۰ روز هست یه تاییدیه میخام از طریق الکترونیکی و اینترنتی انجام بدهم، یا سیستم قطع هست یا پیام ارور میاد یا اینترنت قطع هست خلاصه به هر بهونه ای این سایت هاتون نمیزاره کار ما انجام بشه، واسه انجام کار اینترنتی اگه بسترش ندارید انجام ندید، وقت مشتری اگه ذره ای براتون مهم بود ایقد ملت رو الاف نمیکردید، ماها از سر اجبار و و گیر هستیم به شماها مراجعه میکنیم و گر نه با این مشتری مداری هاتونم مگه کسی میتونه نزدیکتون بشه
ما الان یک سال هست که در بانک مهر ایران سپرده گذاری کردیم برای وام که الان برای دریافت وام با نرم افزار موبایل بانک مهر یک هفته هست معطل هستیم.
تمام قسمتهای آن میشه عملیات انجام داد بجز تسهیلات وام
قشنگ واضح هست که دلخواه این کار رو کردن
مشخصات رو کامل میکنی به مشخصات ضامن که میرسی به مشکل میخوری و میاد مشکل در ارتباط با سرویس شاهکار
آقا انصافا این چه مشتری مداری هست؟؟
یه پیج توی تلگرام هست که با نام بانک قرضالحسنه مهر ایران داره فعالیت میکنه و از مردم کلاهبرداری میکنه آی دی شخصی ش هم اینه: @Hdkekeje616 لطفاً بررسی کنید.
تعداد کارمندهای بانک مهر دزفول خیلی کم هست برای مراجعه به این بانک باید ی تایم کاری رو توی صف این بانک سپری کرد
پیامک واریز و برداشت برای من نمیاد و چون مطمئنم برای رفع مشکل باید حداقل ۳ الی ۴ ساعت تو بانک منتظر بمونم پیگیر نشدم
عزیزان شما که نمی تونی مثلا بانکداری الکترونیک انجام بدی، مردم رافریب نده
بابت اعتبار سنجی ۳۵۰۰۰ هزار تومان از حساب کم میشه .........
اگر کسی گوشی هوشمند نداشته باشد چی میشه ........
راستی کارمندان بانک مگه نباید اعتبار سنجی را انجام بدهند؟؟؟
این ۳۵ هزار تومان ها کجا هزینه میشود؟؟؟
لطفا مسولان مربوطه رسیدگی کننند
ممنون
در تعریف (سررسید) قسط ،یعنی در صورت عدم پرداخت قسط اول و دوم و سوم،قسط سوم به سررسید انتقال داده میشه و در گزارش استعلام بانک مرکزی فقط قسط سوم خودشو نشون میده،چرا بانک مهر بر خلاف تمام بانکها قسط اول و دوم و سوم در گزارش استعلام نشون میده و میزان بدهی زیاد گزارش میده!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
۱. شماره تلفن روابط عمومی ۰۲۱۴۳۲۲ که توی تمام سایتها و حتی روی بروشورهای بانک مهر ایران زده شده یا الکی هست، یا کلا قطع شده. در صورتی که توی تبلیغات تلویزیونی بانک همین شماره روزی صدهزاربار پخش میشه. خوب چراااااا؟
۲. چرا هر شعبه فقط یک نفر مسئول وام داره؟ اگر یک نفر پنجمین نفر در صف انتظار باشه حداقل یک ساعت باید منتظر بمونه. حالا فکر کنید کسی نوبتش نفر بیستم باشه. درست از ۷ و نیم صبح تا ۱۱ باید توی صف باشه.
۳. پیرو مشکل قبلی (شماره ۲) چرا باجه نوبت وام با پرداخت وام باید یکی باشه؟ وقتی یک نفر قراره فقط نوبت بزنه برای وام باید دو تا سه ساعت اسیر بشه. آیا شما برای وقت مردم ارزش قائل نیستید؟
امیدوارم مسئول و یا مسئولین بانک مهر به این مشکلات و نکات مهم توجه کنند. اگر اصل نظام بانکداری مردم داری است.
آرزو به دل موندم که یه بار که با آرامش وارد شعبه صیاد شیرازی مشهد میشم با همون آرامش بیام بیرون
باعث تاسفه که برای کوچکترین کاری که میخوان انجام بدن مثلا میخوان یه عدد بدن معدل حساب مشترک یا هر کاری ... دو روزه مرخصی گرفتم و دوره افتادم
الان هم میگن معاون رفته مرخصی شما سه روز دیگه بیا
آقا تعطیلش کنید جمعش کنید اگر آدم باعرضه برای جمع کردن شعبه پیدا نمیکنید
گناه مردم چیه؟!!!!
شعبه مرکزی اهواز اصلا جواب تلفن نمی دهد ،از سوم خرداد ماه مدارک رو در سیستم آپلود کردم الان ۱۶هست تا کنون بررسی نشده،دوبار حضوری مراجعه کردم گفتن تهران باید بررسی کند
اپلیکیشن شما هم رمز دوم نمی دهد و هیچکس نتوانست مشکل من را حل کند
من امرزو شانزدهم خرداد از عابر بانک آینده مبلغ ده میلیون تومان کارت به کارت کردم از حسابم کسر شد ولی عابر خطا داد و هنوز به حساب نخوابیده الان 4 ساعت گذشته ضرری که بانک به من زد کی میخواد جواب بده
من سال ۱۴۰۰ درخواست وام درمان دادم هنوز پرداخت نشده
بایدچکارکنم؟
الان ۳۱ تیر ماه هست پرداخت نمیکنن
برادر من این بانک به هیچ تعهدی عمل نمی کنه
همش شعار توخالیه
تمام شعب و حتی بازرسیشون همینه
کلانشون ۶ ماه منو بسر میچرخونن
امیدوارم پیگیری کنید تا نگاه مشتری به بانک شما مثل همیشه از روی رضایت باشه
باتشکر
بنده ۲۳ تیر درخواست وام دادم برای اعتبار سنجی فیش حقوقی خرداد ماه رو بارگذاری کردم ولی متاسفانه قبول نمیکنن و هر بار برام پیام میاد فیش جدید بارگذاری کنید وقتی هنوز یک هفته به آخر ماه مونده و فیش تیرماه هنوز چاپ نشده من از کجا باید فیش این ماه رو بیارم
لطفا روش انتقال اعتبار وام مهر ایران به شخص دیگر را توضیح دهید.
حتی با چندین شماره دیگر این کار را انجام دادم
یه وام ۲۰ ملیون نیازمندیها از کمیته امداددارم دوتاضامن میخواد یکی برگه اشتغال بکار داره ولی میگن باید کسرازحقوق بگیره دومی چه فعال داره کسراز حقوق بخاطربیست ملیون لطفارسیدگی کنید
در همراه بانک مینویسه تاریخ تولد در ثبت نام نشده
بنده و سه نفر از اعضاء خانواده چندین ساله که در بانک مهرایران شعبه مرکزی ارومیه حساب داریم ومرراجعات مکرری به آن بانک داشته ایم و همیشه با روی باز و اخلاق حسنه رئیس محترم شعبه و بالاخص معاون محترم ایشان جناب آقای عشقعلی مواجه شده ایم میخواستم از این طریق از نامبردگان تشکر نموده و مراتب قدردانی خود و خانواده را اعلام نمایم مطمئناً تشویق ایشان و ارتقاء جایگاه اداری این آقایان تاثیرات به سزایی در عملکرد ، رفتار اداری سایرین خواهد داشت . باتشکر
لطفا اصلاح کنید
یک پیشنهاد دارم.روی تابلوی اعلانات بانک فیلم آموزش افتتاح آنلاین حساب(یا درخواست وام به صورت آنلاین)بگذارین.از این طریق مردم خودشان کارشان رو انجام بدن.دیگر به کافی نت مراجعه نکنند.
لطفا پیگیری های لازم رو بفرمایید شعبه انقلاب تهران کد ۳۰۲۲ هیچ گونه پاسخی به تلفن هاشون نمیدن من الان ۴ روزه هرروز ۲۰ دفعه تماس میگیرم اصلا پاسخی نمیدن به تلفنا یه سره اشغاله آزاد هم میشه جواب نمیدن لطف کنید پیگیری کنید والا من به مراجع بالاتر شکایت میکنم و این مسئله رو حتما پیگیری میکنم .
انصافا بانک پشتیبانی که اصلا نداره دائما اشغال هست و قطع میشه حتی نصفه شب همیشه 30 نفر منتظر هستند
من حساب باز کردم و گفتند کارتم از طریق پست ارسال میشه درصورتیکه خیلی راحت میگن برو شعبه بگیر خدمات غیرحضوری و مشتری چی میشه خدا میدونه
با احترام تمام خیلی بد خیلی پاسخگویی پشتیبانی و ارائه خدمات صفر هست.
باتشکر