مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به عملکرد سامانه «نشان بانک» بانک ملی اظهار کرد: در بستر این سامانه سعی کردیم با ایجاد پلتفرم شعبه مجازی بانک، تمام خدماتی که پیش از این نیاز به حضور فیزیکی مشتری در شعبه بوده است را تسهیل کنیم.
محمد علی محمودزاده در گفتوگو با ایبِنا تصریح کرد: با نگاه جدید به احراز هویت و اخذ امضای الکترونیک تمام تلاشمان را کردیم که یک فرآیندی برای احراز هویت و امضای اسناد برای مشتریان بانک ها فراهم کنیم که به این ترتیب میتوانند با اخذ این شرایط و ورود به این سامانه امکان اخذ امضای الکترونیک و امضای اسناد لازم این حوزه را داشته باشند.
به گفته او، همچنین ارائه سرویسهایی مانند افتتاح حساب، صدور دسته چک و صدور کارت در دو حالت فیزیکی و مجازی فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تاکید کرد: از همه مهمتر و پیچیدهتر فرآیند اعطای تسهیلات است که خوشبختانه عملیاتی شد و امکان ارائه تسهیلات هم به اشکال مختلف در این حوزه فراهم شده است که طی ماههای گذشته امکان پرداخت تسهیلات به کسبوکارهای آسیب دیده از کرونا را دقیقا براساس همین پلتفرم اجرا کردیم.
محمودزاده همچنین از امکان اعطای تسهیلات یا کارت اعتباری به واسطه توثیق سهام عدالت در این راستا خبر داد.