به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در جریان امضای تفاهمنامه مذکور که اعضای هیات مدیره و معاونان هر دو طرف همکاری حضور داشتند، مقرر شد با برگزاری جلسات تخصصی به صورت گام به گام طرحها و همکاریها پیگیری و در نهایت به ارتقاء کیفیت خدمات در جایگاههای سوخت منجر شود.
همچنین در خصوص تجهیز جایگاهها به سامانه نوین هوشمند و برقراری روشهای جدید پرداخت بهای سوخت مقرر شد نیازسنجی و اطلاع از ظرفیتهای طرفین و جایگاههای سوخت و کاربردی کردن امور برای مردم به همراه تاییدیههای لازم در دستور کار قرار گیرد.
اعضای هیات مدیره بانک گردشگری آمادگی کامل خود را برای هر گونه همکاری اعلام و اظهار کردند کارگروههای تخصصی در این خصوص توسط بانک تشکیل شده و ظرفیت های خوبی در این زمینه وجود دارد.
همچنین اعضای هیات مدیره صنفی جایگاههای سوخت نیز ضمن استقبال از هرگونه طرح های جدید، از ایجاد فضای رقابتی و ارتقا کیفیت در حوزه های مختلف را اعلام کردند.