به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شاپرک، سید کاظم دهقان گفت: اقتصادی نبودن کارتخوانهای کم تراکنش مبحثی است که همیشه مورد توجه شرکتهای پرداخت و بانکها قرار داشته اما این موضوع نباید به ایجاد تراکنش اضافه منجر شود.
وی با بیان اینکه گزارشهای دریافت شده نشان میدهد که از سوی برخی شرکتهای پرداخت، پذیرندگان ملزم به ایجاد حداقل تراکنش شدهاند، تصریح کرد: شرکتهای پرداخت تحت هیچ شرایطی نباید پذیرندگان را مجبور یا تشویق به ایجاد تراکنش صوری به دلیل اقتصادی نبودن تحویل امانی دستگاه کارتخوان نمایند.
مدیرعامل شرکت شاپرک همچنین تصریح کرد: شرکتها میتوانند با توافق پذیرندگان، هزینه کارتخوانهای کم تراکنش خود را متناسب با عملکرد و عمر آنها دریافت کنند.
دهقان با تاکید بر اینکه شرکت شاپرک آمادگی دریافت شکایات در این زمینه را دارد، خاطرنشان کرد: پذیرندگان و صاحبان کسب و کار جهت اعلام شکایت خود از عملکرد شرکتهای پرداخت میتوانند به سایت شرکت به نشانی shaparak.ir مراجعه و آنرا ثبت نمایند.