به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی بروز این اختلال، دسترسی به سامانه هایی نظیر بام و... که از سرویس پیامک استفاده می کنند، برای مشتریان تا زمان رفع مشکل از سوی اپراتور با اختلال همراه است.
بانک ملی ایران از صبوری و بردباری مشتریان محترم قدردانی می نماید و به اطلاع می رساند در اسرع وقت و رفع اختلال سرویس اپراتورها، دسترسی به سامانه ها به حالت عادی باز خواهد گشت.
چرا سليت بانك ملى باز نميشروو سامانه بام فعال نيست؟
چرا چک تضمینی خوابوندم به حسابم دیروز اول وقت و قرار بود امروز بیاد به حسابم، نیومده؟
چرا در سامانه بام، فقط کارت جاریم نمایش داده میشه و بقیه کارتهام قابل دسترسی نیست؟
از طرفی بام هم قطعه...اصلا دسترسی به هیچی نیست
درهمراه بانک هم گردش حساب فعال نیست