30 بهمن 1400 - 09:44
قیطاسی خبر داد؛

توسعه ارائه خدمات غیرحضوری در بانک دی

مدیرعامل بانک دی گفت: بسیاری از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانک دی در آینده نزدیک به‌صورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۳۰۷۰۶
علیرضا قیطاسی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی با اعلام این مطلب گفت: انجام امور بانکداری غیرحضوری و توسعه خدمات بانکداری دیجیتال نیاز امروز شبکه بانکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و خوشبختانه بانک دی در این عرصه موفق و پیشگام بوده است و به زودی خدمات جدید و متنوعی را بر بستر موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.


وی افزود: در حال حاضر امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه‌بانک (اپلیکیشن دی‌جت) و اینترنت‌بانک (دی‌نت) مهیا شده است و به‌زودی پرداخت تسهیلات خرد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز از همین‌طریق به‌صورت برخط و بدون نیاز به حضور در شعبه انجام خواهد شد.


مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: تلاش داریم با توسعه بانکداری الکترونیک، ارائه بهتر و با سهولت بیشتر خدمات بانکی را به مشتریان دنبال کرده و علاوه بر پرداخت تسهیلات، درخواست، اختصاص و واگذاری صندوق‌های امانات، صدور ضمانت‌نامه و سایر خدمات بانکی را نیز به‌صورت غیرحضوری در بانک دی عملیاتی کنیم.


قیطاسی با اشاره به آمادگی بانک دی برای همگامی با تغییرات جدید در آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های نظام بانکی، تصریح کرد: بانک دی از جمله بانک‌های غیردولتی بود که همراه و همگام با  بانک‌های دولتی، پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان و جامعه هدف را صرفاً از طریق اعتبارسنجی و ارائه گواهی کسر از حقوق، عملیاتی کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر