به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر؛ رحیم طاهری با تاکید بر خدمات رسانی شایسته کارکنان بانک شهر به مشتریان طی سال جاری و تلاش برای رفع نیازهای بانکی آنان به بهترین نحو ممکن، افزود: در هفته پایانی سال نیز شعب، پیشخوانهای شهرنت و سامانههای بانکداری الکترونیک این بانک در مناسبترین شرایط خدمت رسانی قرار دارند تا بتوانند همانند گذشته، رضایتمندی بیش از پیش شهروندان را کسب کنند.
طاهری با اشاره به افزایش حجم تراکنشها در شبکه بانکی طی اسفند ماه، تصریح کرد: کارکنان بانک شهر در بیش از ۲۵۰ شعبه و ۳۰۰ پیشخوان شهرنت در تمامی شهرها و مناطق محروم کشور، توجه به اصول مشتری مداری، رفع نیاز مشتریان و تکریم آنان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.
وی با بیان اینکه محبوبیت در میان شهروندان و اعتماد مشتریان مهمترین سرمایه بانک شهر است، گفت: شبکه شعب این بانک با ارائه سبد کامل و متنوع محصولات و خدمات مالی متناسب با خواستههای فعالان اقتصادی، واحدهای تولیدی، شرکتهای خدماتی و ... آماده کمک به آنان برای بهره مندی از خدمات کامل بانکی و مالی در روزهای پایانی ۱۴۰۱ هستند.
معاون شعب بانک شهر با تاکید بر اینکه برای متمایز بودن خدمات در شبکه بانکی، همواره اقدامات خاص و متناسب با نیاز مشتریان را در برنامه داریم، گفت: به شهروندان توصیه میکنیم با توجه شلوغی این روزها، خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق پیشخوانهای شهرنت، سرویسهای آنلاین بانک همانند: "همراه شهر پلاس"، "اینترنت بانک" و ... به صورت غیرحضوری دریافت کنند.