22 شهريور 1402 - 09:58

معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور

معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور
سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور در نشستی توسط نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور معرفی شد.
کد خبر : ۱۵۵۰۷۰

به گزارش ایبِنا،از سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست آموزشی معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور توسط نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور و در دو بخش «معرفی سامانه و فرایندها» و «ورود به سامانه» در سازمان برنامه و بودجه کشور، برگزار شد.

 

«محمدرضا ترکی»، مدیرکل دفتر توسعه حکمرانی داده مبنای سازمان اداری و استخدامی کشور، در ابتدای این نشست گفت: این نشست آموزشی در اجرای جزء (۱) بند (الف) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی پرداخت هرگونه حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر به تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی صرفا براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (سینا) پس از تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه‌داری کل کشور) و به ذی‌نفع نهایی، برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به تکالیف مقرر شده در قانون یادشده و همچنین بند (الف) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱، جلسات متعددی بین سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی از سال گذشته تاکنون به‌صورت مستمر برگزار شده و فرایند‌های اجرایی نحوه تبادل اطلاعات سه‌جانبه میان مجریان این قانون بررسی شده است تا زیرساخت‌های لازم برای اجرای این فرایند آماده‌سازی شود که فرایند نحوه اجرا بین سه دستگاه نهایی شده و تبادل وب‌سرویس‌های تبادل اطلاعات در حال انجام است.

 

ترکی سپس گفت: دوره آزمایشی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور برای دستگاه‌های اجرایی منتخب شروع شده و فرایند ثبت اطلاعات پرداخت‌های مردادماه امسال برای رفع اشکال‌های احتمالی در سامانه، در حال انجام است.

 

در این نشست پس از معرفی سامانه و تشریح اجزای آن، به پرسش‌های حاضران پاسخ داده شد.

 

ارسال‌ نظر