اسرائیل از فهرست ۱۰ مقصد برتر میلیونر‌ها خارج شد

اسرائیل از فهرست ۱۰ مقصد برتر میلیونر‌ها خارج شد
رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه و تنفر جهانی از این رژیم از فهرست ۱۰ مقصد برتر میلیونر‌ها خارج شده است.
کد خبر : ۱۶۴۲۹۲

به گزارش ایبنا، «جنگ جاری نه تنها وجهه اسرائیل را به عنوان یک پناهگاه امن در هم شکست، بلکه تهدیدی برای دستاورد‌های اقتصادی آن بوده و جایگاه، ثبات و امنیت اسرائیل را در سطح بین المللی تضعیف کرده است» این را مشاور ارشد شرکت بریتانیایی هنلی اند پارتنرز بیان داشت.

 

بر اساس گزارشی که ورودی و خروجی سرمایه‌گذاری افراد ثروتمند به و از کشور‌ها را نشان می‌دهد رژیم اسرائیل برای اولین بار در دهه‌های گذشته از فهرست ۱۰ مقصد برتر میلیونر‌ها حذف شده است که جنگ در نوار غزه و مخالفت‌های جهانی با رژیم اشغالگر عوامل اصلی آن بوده است.

بر اساس گزارش «مهاجرت ثروت ۲۰۲۴» که توسط شرکت بریتانیایی «هنلی اند پارتنرز» در خصوص مهاجرت سرمایه گذاری‌های بین المللی منتشر شده است، برای اولین بار در چند دهه اخیر اسرائیل از فهرست ۱۰ کشور برتری که میلیونر‌ها به آنجا مهاجرت می‌کنند، خارج شد که بر اساس گزارش مذکور این نشان دهنده یک تغییر بزرگ است.

 

این گزارش ورودی‌ها و خروجی‌های سرمایه‌گذاری‌های افراد با ثروت خالص بالا را نشان می‌دهد، افرادی که دارای ثروت قابل سرمایه‌گذاری ۱ میلیون دلار آمریکا یا بیشتر هستند.

 

دنی مارکونی، مشاور ارشد مشتریان این شرکت بریتانیایی در اسرائیل، گفت: جنگ جاری نه تنها وجهه اسرائیل را به عنوان یک پناهگاه امن در هم شکست، بلکه تهدیدی برای دستاورد‌های اقتصادی آن بوده و جایگاه، ثبات و امنیت اسرائیل را در سطح بین المللی تضعیف کرده است.

 

مارکونی با اشاره به انزوای روزافزون بین المللی رژیم اشغالگر به دلیل نسل کشی که در نوار غزه به راه انداخته است، گفت: ادامه جنگ نگرانی شهرک‌نشینان ثروتمندی را برانگیخته که تجارت و منافع دیگری در خارج از اسرائیل دارند.

 

مارکونی گفت: با ادامه جنگ غزه، برخی کشور‌ها روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل قطع می‌کنند که می‌تواند سفر با گذرنامه اسرائیلی را به طور فزاینده‌ای دشوار و خطرناک کند، همان طور که در حال حاضر جابجایی‌ها و ارتباطات برای اسرائیلی‌ها با خطر همراه شده است.

 

مشاور ارشد این شرکت بریتانیایی خروج اسرائیل از فهرست مذکور را یک اتفاق زلزله وار توصیف کرد و گفت این نشان می‌دهد که حوادث جنگی با چه سرعتی می‌تواند منجر به چنین رویدادی شود.

 

شرکت هنلی پارتنرز با اشاره به افزایش ۲۳۲ درصدی درخواست‌های اسرائیلی‌ها برای کسب اطلاعات در مورد خارج کردن سرمایه‌گذاری‌هایشان در سال ۲۰۲۳ آورده است: این نشان می‌دهد تعداد فزاینده‌ای از شهرک‌نشینان میلیونر به دنبال فرصتی برای انتقال سرمایه‌گذاری‌های خود به عنوان ابزاری برای کاهش خطرات و نیاز فوری به یک طرح جایگزین هستند.

 

منبع: فارس

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر