«رژیم صهیونیستی» از فهرست ۱۰ مقصد برتر میلیونر‌ها خارج شد

«رژیم صهیونیستی» از فهرست ۱۰ مقصد برتر میلیونر‌ها خارج شد
رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار پس از چند دهه از فهرست ۱۰ مقصد برتر میلیونر‌ها حذف شد.
کد خبر : ۱۶۴۳۰۷

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، بر اساس گزارش «مهاجرت ثروت ۲۰۲۴» که توسط شرکت بریتانیایی «هنلی و شرکا» منتشر شده است، برای اولین بار در چند دهه اخیر از فهرست ۱۰ کشور برتری که میلیونر‌ها به آن‌ها مهاجرت می‌کنند، خارج شد.

مهاجرت سرمایه‌گذاری بین‌المللی، نشان می‌دهد این یک تغییر عمده در حال وقوع است.


این گزارش ورودی‌ها و خروجی‌های خالص افراد با ارزش خالص بالا را نشان می‌دهد، افرادی که دارای ثروت قابل سرمایه‌گذاری یک میلیون دلار آمریکا یا بیشتر هستند.

دنی مارکونی، مشاور ارشد مشتریان این شرکت در رژیم صهیونیستی، گفت: جنگ جاری نه تنها وجهه این رژیم را به عنوان یک پناهگاه امن در هم شکسته است، بلکه تهدید کرده است که بر دستاورد‌های اقتصادی آن سایه افکنده است که موقعیت، ثبات و ثبات اسرائیل را تضعیف می‌کند.


مارکونی با اشاره به انزوای روزافزون بین المللی اشغالگر به دلیل جنگ نسل کشی که در نوار غزه به راه انداخته است، گفت: ادامه جنگ نگرانی شهرک نشینان ثروتمندی را بیشتر می‌کند که تجارت و منافع دیگری در خارج از رژیم صهیونیستی دارند.


مشاور ارشد شرکت انگلیسی، خروج رژیم صهیونیستی از فهرست را یک «تغییر لرزه‌ای» توصیف کرد و با اشاره به سرعت وقوع حوادث جنگی به چنین رویدادی اشاره کرد.

«هنلی و شرکا» افزایش ۲۳۲ درصدی درخواست‌های اسرائیلی‌ها در مورد خروج از سرمایه‌گذاری‌هایشان در سال ۲۰۲۳ را گزارش داد که نشان می‌دهد تعداد فزاینده‌ای از مهاجران میلیونر به دنبال فرصتی برای انتقال سرمایه‌گذاری‌های خود به عنوان ابزاری برای کاهش خطرات و نیاز فوری به یک طرح جایگزین هستند.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر