05 مرداد 1403 - 11:00

شعب منتخب بانک سپه برای دریافت ارز اربعین

شعب منتخب بانک سپه برای دریافت ارز اربعین
در راستای اعلام بانک مرکزی نسبت به پرداخت ارز اربعین، بانک سپه با ۱۸۹ شعبه، آماده خدمت‌رسانی به زائران محترم اربعین خواهد بود.
کد خبر : ۱۶۵۲۳۳

به گزارش خبرنگار ایبنا، طبق اعلام بانک مرکزی و در راستای تکریم زوار محترم اربعین حسینی، از تاریخ هفتم مرداد ۱۴۰۳ تا پایان روز سوم شهریور ۱۴۰۳، به زائرین محترم عتبات عالیات، ارز اربعین (دینار) عرضه می‌شود.

 

بر این اساس، در مجموع عرضه ارز اربعین در سه هزار و ۱۶۸ شعبه در ۷ بانک منتخب انجام خواهد گرفت و بانک سپه با ۱۸۹ شعبه، به صورت حضوری و آنلاین در بستر پیامرسان «روبیکا» آماده خدمت رسانی به زوار محترم خواهد بود.

 

فروش ارز (اسکناس) به زائران متقاضی اربعین حسینی، حداکثر به مبلغ ۲۰۰ هزار دینار عراق، به هر زائر به نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران (ETS) خواهد بود.

 

ضمناً دریافت هرگونه کارمزد و یا هزینه از متقاضی به جز معادل ریالی ارز مورد تقاضا (بر اساس نرخ مرکز مبادله)، ممنوع است.

 

سرپرستان خانوار می‌توانند به‌منظور خرید ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با در دست داشتن کلیه مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به شعب منتخب بانک سپه مراجعه نمایند. عدم حضور سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز بلامانع بوده و سرپرست خانوار می‌تواند با کارت‌بانکی خود نسبت به خرید ارز برای اعضای خانواده خود اقدام کند.

 

شعب منتخب عرضه ارز اربعین بانک سپه

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر