26 شهريور 1403 - 14:35
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

عراق می‌تواند یکی از بازار‌های هدف برای کالا‌های ایرانی باشد

عراق می‌تواند یکی از بازار‌های هدف برای کالا‌های ایرانی باشد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس سفر رئیس‌جمهور به عراق را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت که عراق می‌تواند یکی از بازار‌های هدف باشد.
کد خبر : ۱۶۶۷۰۵

به گزارش ایبنا، حاکم ممکان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به عراق گفت: یکی از دستورات مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصادی کشور، ارتباط نزدیک با کشور‌های همسایه است که در همین راستا رئیس‌جمهور سفری به عراق داشت.

وی افزود: عراق می‌تواند یکی از بازار‌های هدف برای کالا‌های ایرانی باشد چراکه مشترکاتی بین ملت ایران و ملت عراق وجود داشته و می‌توان از تعاملات و ارتباطات در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بخصوص اقتصادی استفاده کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: کالا‌های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و قطعا با توجه به مشترکات فرهنگی ما، مردم عراق می‌توانند از این کالا‌ها استفاده کنند. از طرف دیگر عراق بازار هدف خوبی برای تجار و تولیدکنندگان ما است که فرصت خوبی برای آن‌ها فراهم می‌کند.

ممکان در جمع‌بندی سفر رئیس‌جمهور را خوب ارزیابی کرد و گفت که ان‌شاءالله ماحصل تفاهمنامه‌ها بین رئیس‌جمهور با مسئولان عراقی را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

این نماینده مجلس گفت که برای حل مشکل صادرکنندگان ایرانی به عراق هم می‌توان از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی استفاده کرد تا آن‌ها به بهترین شکل بتوانند از بازار‌های بین‌المللی استفاده کنند.

 

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر