ارزش پول اسرائیل به پایین‌ترین حد رسید

ارزش پول اسرائیل به پایین‌ترین حد رسید
به دنبال ترس از تبدیل درگیری با ایران به یک جنگ منطقه‌ای، شِکِل رژیم صهیونیستی به پایین‌ترین سطح ۸ هفته اخیر خود رسید.
کد خبر : ۱۶۷۲۱۳

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از آناتول، با تشدید خطرات ژئوپلیتیکی در منطقه، نرخ برابری شِکِل رژیم صهیونیستی در اواسط جلسه چهارشنبه به پایین‌ترین حد در ۸ هفته گذشته در برابر دلار آمریکا کاهش یافت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رهبران نظامی ایران را تهدید کرد که به موشک‌هایی که شامگاه سه شنبه علیه اهداف حیاتی اسرائیل شلیک کرد، پاسخ خواهد داد.

بر اساس داده‌های بانک رژیم صهیونیستی، تا ساعت ۱۱:۲۰ به وقت گرینویچ، نرخ برابری دلار آمریکا به ۳.۸ شِکِل افزایش یافت، در حالی که در معاملات صبح دیروز، سه شنبه، ۳.۶۹ شِکِل بود.

بر اساس داده‌های بانک رژیم صهیونیستی، نرخ‌های ارز ثبت‌شده امروز، پایین‌ترین نرخ شکل در برابر دلار از ۷ آگوست تا کنون است.

روز سه‌شنبه، ایران اعلام کرد که ده‌ها موشک (بر اساس برآورد تل‌آویو ۱۸۰ موشک) به سمت اسرائیل شلیک کرده است که منجر به تلفات انسانی، خسارات مادی و بسته شدن حریم هوایی شده است. این در حالی بود که میلیون‌ها اسرائیلی در حالی که آژیر خطر در سراسر کشور به صدا درآمده بود به پناهگاه‌ها هجوم بردند.

در همین راستا نتانیاهو عصر دیروز در سخنرانی خود در جلسه کابینه گفت: ایران اشتباه بزرگی را امشب (با حمله به رژیم صهیونیستی) مرتکب شد و بهای آن را خواهد پرداخت.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر