This is a modal window.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ویژهای با حضور سعید معادی مشاور مدیرعامل، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و ریاست، معاونین و کارشناسان اداره کل روابط عمومی بابیان مطلب فوق اظهار داشت: ماموریتها و تکالیف روابط عمومی و هیات تحریریه نشریه درونسازمانی پیام ما، رابطه معناداری با مقوله ارزشآفرینی و نهادینهسازی عناصر مهم فرهنگی در سازمان دارد.
وی با اشاره به نقش اثرگذار فعالیتهای مختلف روابط عمومی در شناساندن و معرفی هر چهبهتر خدمات قابلارائه به جامعه هدف در این رابطه افزود: کارشناسان روابط عمومی همگام با تغییرات پرشتاب فناوری و با اتکا به روشها و شیوههای نوین در حوزههای گوناگون، نقش بیبدیلی را در تقویت ارتباطات درونسازمانی و ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون بر عهدهدارند.
عصارزاده ضمن تاکید بر اثرگذاری فوقالعاده فعالیتها و برنامههای روابط عمومی بر نهادینه شدن فرهنگسازمانی در این ارتباط خاطرنشان کرد: تقویت و رشد تفکر استراتژیک، مسئولیتپذیری و ترویج کارگروهی ازجمله مولفههای بسیار مهمی است که باید بیشازپیش بهعنوان اولویتهای اهداف ارتباطی روابط عمومی و به ویژه در چارچوب تولید محتوا و پیامهای ارتباطی در بخشهای مختلف نشریه درونسازمانی "پیام ما" موردتوجه ویژه قرار گیرد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با تقدیر از تلاشهای حرفهای کارشناسان روابط عمومی در حوزههای گوناگون، در ادامه گفت: مخاطب شناسی، بهرهگیری مطلوب از کانالهای مختلف ارتباطی بر پایه حس خلاقیت و نوآوری توام با انعکاس مناسب تجربیات ارزشمند و فعالیتهای برجسته همکاران صف و ستاد در نشریه درونسازمانی، اینترانت و سایر کانالهای پیامرسان، اثر قابلتوجهی در افزایش انگیزههای سازمانی و بالا رفتن بهرهوری خواهد داشت.
وی همچنین افزود: تلاش در جهت تقویت فضای گفتگو و ایجاد شور و هیجان، بسترسازی لازم بهمنظور خلق ارزشها و پیشبینی سازوکارهای مناسب با هدف آگاهیرسانی در خصوص مخاطرات و آسیبهای پیش روی کسب و کارها از جمله ماموریتهای روابط عمومی است که باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.
عصارزاده تولید محتوای بیشتر و ارتقای کیفیت آن توسط روابط عمومی با هدف پوشش برنامه آموزشی پیشگیرانه و استفاده بهینه از تجربیات همکاران در سطوح مختلف را در زمره دیگر تکالیف آن اداره دانسته و افزود: اندازهگیری میزان اقبال و اثربخشی موضوعات محتوایی مندرج در صفحات گوناگون نشریه درونسازمانی پیام ما، از طریق نظرسنجی و توزیع هدفمند پرسشنامه، از دیگر ماموریتهای حرفهای روابط عمومی به شمار میآید.
وی گفت: کلید حل و فصل بسیاری از مسائل درون و برونسازمانی پیوند ناگسستنی با مجموعه فعالیتهای تخصصی روابط عمومی داشته و بر این اساس ضروری است تا با اتکا به روشها و شیوههای مختلف ارتباطی، صداهای متنوع مخاطبان به شکل مناسب تبدیل به محتوا و پیام شود.
وی بابیان اینکه اشراف روابط عمومی بهتمامی حوزهها و در جریان بودن آن نسبت به کلیه طرحها و برنامههای سازمان ازجمله ضرورتهای مهم این امور به شمار میآید، خاطرنشان کرد: روابط عمومی بهعنوان حلقه اتصال در بین سازمان و مشتریان عمل میکند و باید بااطلاعرسانی منصفانه و عادلانه تمامی لایههای مختلف مخاطبین خود را در نظر گیرد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین افزود: امروزه با گسترش شبکههای اجتماعی و ابزارهای جدید اطلاعرسانی، هر فرد به یک رسانه تبدیل شده که این امر روابط عمومی را با چالشها و فرصتهایی مواجه خواهد کرد که مطمئناً مدیریت جدید روابط عمومی از این ظرفیتها به خوبی و با قدرت استفاده خواهد نمود.
This is a modal window.