به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این امکان به منظور تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مشتریان درباره خدمات چک صیادی ایجاد شده و مشتریان می توانند با مراجعه به بازوی باجه در صفحه بانک من اپلیکیشن بله و یا نشان بانک، انتخاب درخواست مشاوره جدید و سپس خدمات چک یا سامانه صیاد، از پاسخگویی باجه آنلاین بهره مند شوند.
«باجه آنلاین» اولین و تنها سامانه مشاوره آنلاین بانکی در کشور است که مشتریان می توانند حتی در روزهای تعطیل سؤالات بانکی خود را مطرح و جوابهایشان را در کوتاهترین زمان ممکن از کارمندان بانک دریافت کنند.
پاسخگویی در کمتر از ۳۰ دقیقه، دریافت پاسخهای تخصصی در موضوعات مختلف بانکی وام و تسهیلات، سپردهگذاری، افتتاح حساب، سهام عدالت و... ، پاسخگویی کارمندان بانک حتی در روزهای تعطیل، حفاظت از سلامت کارمندان بانک و مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و صرفهجویی در زمان کارمندان بانک و مردم از جمله مزیت های این محصول است.