به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ساعت ۱۵ روز سه شنبه 2 آذر ماه در برنامه "پژواک" کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک به سوالات متداول مشتریان و کاربران گرامی پاسخ خواهند داد.
بانک ملی ایران همواره مشتری مداری را سرلوحه امور خود می داند و با توجه به درخواست مشتریان گرامی در برنامه این هفته "پژواک" نیز کارشناسان امر به صورت لایو(زنده) پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
در این برنامه کاربران میتوانند به طور مستقیم از طریق صفحه رسمی اینستاگرام این بانک به آدرس Bankmelli1307 سوالات خود را در خصوص امور بانکی ، خدمات و سامانه های بانک ، مشکلات و نحوه رفع آن مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایند.
گفتنی است بانک ملی ایران در برنامه "پژواک" که سه شنبه هر هفته در صفحه اینستاگرام بانک پخش می شود با حضور کارشناسان متخصص بانکی به سوالات مشتریان و کاربران در خصوص موضوع هفته پاسخ میدهد.