به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید که با حضور سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، محمدرضا محمود پناه رئیس اداره کل اعتبارات، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها، افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب غرب تهران و دیگر مسئولان انجام شد بر اصل مشتری مداری و ارتقای سطح تعاملات بیشتر با مشتریان اثرگذار بانک ملی ایران تاکید شد.
مدیران ارشد این بانک ضمن بازدید از شرکت، تجهیزات،خط تولید و مراحل تولید چای در این شرکت، با مدیران این کارخانه دیدار کرده و در جریان درخواست ها و خدمات بانکی مورد نظر این مشتری قرار گرفته و راهکارهای سازنده در جهت برقراری تعاملات بیشتر و اثرگذار ارائه شد.