به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، به گفته موسسه مشاوره متالز فوکوس لندن، علی رغم کاهش چشمگیر اعتماد مصرف کننده که از ماه آوریل تاکنون ثبت شده، بازار طلا و جواهرات در ایالات متحده تا سال ۲۰۲۱ قوی باقی مانده است. انتظار می رود مصرف داخلی طلا و جواهرات در ایالات متحده در سال جاری از ۱۴۰ تن فراتر رود که نشان دهنده افزایش بیش از ۱۰ درصد در مقایسه با سطوح قبل از همه گیری ۲۰۱۹ است. به گفته این موسسه، دستیابی به چنین رکورد بالایی، با رکوردهای مربوط به سال ۲۰۱۰ برابری می کند. تحلیل گران این موسسه در مقاله تحلیلی اخیر به نقل از کیتکو نیوز، خاطرنشان کردند: این سطوح، البته، پس از یک یا دو دهه تغییرات ساختاری (عمدتاً تغییر به وزن کمتر، قطعات بالاتر) در اوج های تاریخی بیش از ۳۰۰ تن باقی می ماند.
این ارزیابی تخصصی تاکید میکند بر این که مصرفکنندگان آمریکایی به دلیل محدودیتهای سفر و احتیاط شدید در بازدید از رستورانها، سینماها و مراکز خرید قادر نبودند مانند گذشته هزینه کنند. در همین حال، پسزمینه اقتصاد کلان فوری با افزایش دستمزدها، پایین بودن نرخ بیکاری و کمکهای مالی دولتی به گروههای کم درآمد در بدترین دورههای همهگیری تقویت شده است. این موسسه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عوامل حمایتی، بازگشت مراسم عروسی های به تعویق افتاده از سال ۲۰۲۰ است. تحلیل گران بر اهمیت خرید آنلاین هم تاکید کردند که در طول همه گیری بسیار محبوب شد. بر اساس گزارش این مشاوره، همه اینها موجب باز شدن همه مراکز خرید و تمایل مصرف کنندگان برای بازدید از این مکان ها حاصل میشود.