راه آهن سوریه پس از ۱۴ سال به سود رسید

راه آهن سوریه پس از ۱۴ سال به سود رسید
شرکت راه آهن سوریه برای اولین بار در ۱۴ سال گذشته از زیان به سمت سود حرکت کرد.
کد خبر : ۱۶۴۴۹۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، مضرالاعرج، مدیر کل شرکت راه آهن سوریه، اعلام کرد که این شرکت نزدیک به ۱۰ میلیارد پوند سوریه به سود رسیده است و این اولین بار است که این شرکت در ۱۴ سال به سود رسیده است.

الاعرج امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمل ۶۰۰ هزار تن کالا در سال ۲۰۲۴ از طریق درآمد‌ها برای این سازمان علیرغم مشکلاتی که با آن مواجه است، از جمله مشکل ایمن سازی قطعات جایگزین، مواد، تجهیزات و ماشین آلات برای بازسازی و بازسازی زیرساخت ها، به خودکفایی رسیده است.

در این زمینه، راه آهن سوریه خسارت تاسیسات خود را بیش از ۶۰ تریلیون پوند سوریه در نتیجه اقدامات تروریستی و خرابکارانه‌ای که در جریان جنگ با سوریه در معرض آن قرار داده بود، برآورد کرد.

الاعرج معتقد است که این مؤسسه یکی از بخش‌های کشور سوریه است که بیشترین آسیب را از اقدامات تروریستی مسلحانه دیده است که منجر به تخریب و خرابکاری ۸۰ درصد از زیرساخت ها، سرقت انبار‌ها و انبار‌ها و متلاشی کردن و سرقت شده است.

به گزارش الاعرج، در حالی که اقدامات تروریستی مسلحانه ۲۰۲۶ کیلومتر از خطوط راه آهن را از مدار خارج کرد، ۱۵۰۰ کیلومتر از طول کل شبکه به طول ۲۵۵۲ کیلومتر از سرویس خارج شد.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر