05 شهريور 1403 - 12:12

هزینه ۱۲۰ میلیون دلاری حملات «پیشگیرانه» رژیم صهیونیستی به حزب الله

هزینه ۱۲۰ میلیون دلاری حملات «پیشگیرانه» رژیم صهیونیستی به حزب الله
گلوبس اعلام کرد که حمله پیشگیرانه‌ای را که رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان انجام داد، با هزینه‌ای حدود ۱۲۰ میلیون دلار اعلام کرد.
کد خبر : ۱۶۶۱۳۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الجزیره، این وب سایت به نقل از یک مقام ارشد در صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی نوشت: حدود ۴۰۰۰ بمب JDAM استفاده شد که هر کدام ۲۵۰۰۰ دلار قیمت داشت.

این مقام مسئول هزینه عملیاتی حدود ۱۰۰ فروند هواپیمای جنگی به مدت ۶ ساعت را ۱۸ میلیون دلار برآورد کرد و گفت: بهره برداری از پهپاد‌ها به مدت ۱۲ ساعت حدود ۱.۰۸ میلیون دلار هزینه دارد.

صبح امروز، رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله‌ای که حزب الله علیه پایگاه‌ها و اماکن نظامی در تلافی ترور فؤاد شکر، فرمانده نظامی آن، در حمله رژیم صهیونیستی در پایان سال گذشته انجام داد، ده‌ها حمله به مناطقی در جنوب لبنان انجام داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که "۱۰۰ هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی " در حمله به بیش از ۲۰۰ هدف در لبنان شرکت داشتند.

رژیم صهیونیستی گفت که حمله حزب الله را با حملات پیشگیرانه خنثی کرده است، اما حزب الله تاکید کرد که موشک‌ها و پهپادهایش به اهدافش در عمق اسرائیل، از جمله هدف خاصی که هنوز مشخص نیست، اصابت کرده است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر