به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین، این شرکت اپلیکیشن آپ سه سال پیش این برنامه رو بهعنوان جایگزینی آسان و مطمئن برای پرداخت USSD معرفی کرد. این اپلیکیشن به یکی از پرکاربردترین و پرتراکنشترین اپلیکیشنهای فارسی حوزه خدمات مالی کشور تبدیل شده است.
بر این اساس روزانه میلیونها کاربر از خدمات رایگان پرداخت موبایلی آپ شامل کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بستههای اینترنت، پرداخت قبضهای خدماتی، نیکوکاری، خرید بیمه، خرید بلیت قطار، خرید سیم کارت آپتل و ... بهره میبرند. طبق اعلام شرکت آسان پرداخت، اپلیکیشن آپ روزانه بیش از ۵۰۰ هزار تراکنش و ۲۰۰ هزار کارت به کارت را پشتیبانی میکند.
همچنین طبق آخرین گزارشهای منتشر شده (شاپرک) نیز، آسان پرداخت دارای بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنشها با ابزار موبایلی شامل USSD (کد #۷۳۳*) و اپلیکیشن آپ است. براساس این گزارشها از پرداختهای سال ۱۳۹۵، آپ بیش از ۴۰ درصد از سهم پرداخت موبایلی را به تنهایی به خود اختصاص داده و این روند در شش ماه اول سال جاری نیز ادامه داشته است.
استراتژی آپ به گفته مدیران شرکت همچنان بر توسعه سرویسدهی روی موبایل به موازات افزایش سهم بازار و کیفیت ارائه خدمات در زمینه پایانههای فروشگاهی است.
گفتنی است آسان پرداخت پرشین سال ۱۳۹۶ را با توسعه خدمات جدید و کاربردی بر روی اپلیکیشن آپ آغاز کرده است. مهمترین این خدمات، اضافه شدن سرویس کارت به کارت به اپلیکیشن بود.
همچنین بهتازگی نیز امکان خرید آنلاین بیمه شخص ثالث و بلیت قطار نیز از طریق اپلیکیشن آپ در اختیار کاربران آپ قرار گرفته است و این اپلیکیشن در آینده نزدیک میزبان خدمات متنوع دیگری مانند خرید بلیت هواپیما و خدمات خودرو خواهد بود که به طیف گسترده مشتریان آپ ارائه خواهد شد.