
به گزارش ایبِنا و به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی بانک محبوب من، این جشنواره تا اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت و بانکها نیز با درج بنر جشنواره در سایت رسمی خود، اهمیت نظرات مشتریانشان را بیش از پیش اثبات خواهند کرد.
همچنین گزارش تحلیلی نظرات مشتریان هر بانک نیز در مراسم اختتامیه در اختیار مدیران بانک ها قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است اختتامیه جشنواره بانک محبوب من همزمان با هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی سوم بهمنماه در برج میلاد تهران برگزار و از بانکهای برتر در حوزههای مختلف با اهدای تندیس، تقدیر خواهد شد.
فرصتی برای اعلام دلیل انتخاب بانک
در این دوره، بخش جدیدی به جشنواره اضافه شده که هر مشتری دلیل اصلی انتخاب یک بانک به عنوان بانکی که بیشترین استفاده را از آن دارد، بیان میکند.
نتیجه این نظرسنجی به بانکها کمک میکند تا برای نزدیک شدن به مشتریان تلاش بیشتری کنند. دادههای این نظرسنجی، فضایی رقابتی برای بانکها به وجود میآورد؛ رقابتی که در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.
با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، پیشبینی میشود امسال بالغ بر ۲۰۰ هزار مشتری شبکه بانکی در جشنواره ملی "بانک محبوب من" شرکت کنند.
سایت بانکی در سال ۹۰ برای اولین بار در ایران، با هدفِ بررسی نظر مردم درباره بانکها، جشنوارهای با نام «بانکِ محبوب من» برگزار کرده است.
امسال هم در تاریخ ۵ دیماه تا اول بهمنماه ۱۳۹۶، جشنواره چهارم را برگزار میکند و در پایانِ جشنواره به تعدادی از شرکتکنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی را اهدا میشود.
مشتریان شبکه بانکی کشور میتوانند با مراجعه به لینک https://festival.banki.ir/ در این نظرسنجی مردمی شرکت کنند.
یادآور میشود، هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع" نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی در کسب و کار مالی" دوم و سوم بهمن ماه سال جاری توسط پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد برگزار میشود.