به گزارش خبرنگار ایبِنا، کامبیز پیکارجو، مدیرعامل بیمه آرمان صبح امروز (چهارشنبه) و در مراسم تجلیل از کریم همتی پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه در سخنانی با بیان این مطلب افزود: توسعه یافتگی فرهنگی در هر صنعتی دستمایه تولید و پالایش خبر و تحلیل توسط خبرنگاران است.
وی با بیان اینکه امروز در عصر دیجیتال هستیم و نسل بعد در عصر فرادیجیتال زندگی خواهد کرد، افزود: سال ١٤٠٥ سال ورود نسل فرادیجیتال به خصوص در صنعت مالی خواهد بود. در این فضا دیگر بیمه نامه ها مانند امروز صادر نخواهد شد و تحول دیجیتال باعث میشود تا بیمه نامه هر فرد با دیگری متفاوت شود.
پیکارجو بخش تحقیق و توسعه و روابط عمومی را دو رکن بی بدیل صنعت بیمه خواند که باعث رشد نسل آینده و انتقال مفاهیم به آن خواهند شد.
مدیرعامل بیمه آرمان خاطرنشان کرد که در سال های اخیر سطح تحلیل رسانه ها در بیمه بسیار متفاوت تر از قبل شده و شاهد رنسانسی در این زمینه هستیم.
علیرضا بیانیان رییس هیات مدیره شرکت بیمه آرمان نیز در این مراسم گفت: نقد خوب است اما تخریب خوب نیست؛ کریم همتی در طول سال های فعالیت خود تلاش کرد تا به نقد و اطلاع رسانی درست کمک کند.
وی افزود: وقتی رشد اقتصادی از رشد فرهنگی بیشتر شود، نتیجه آن افزایش رانت و فساد می شود. در نتیجه نقش رسانهها به عنوان فرهنگ سازان بسیار با اهمیتتر است.
کریم همتی سالها در بیمه مرکزی و بیمه آرمان به عنوان مسئول روابط عمومی فعالیت کرده است. همچنین مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه و خبرنگاران رسانه های مختلف در این مراسم حضور داشتند؛ در پایان این مراسم از کریم همتی به پاس سال ها فعالیت در صنعت بیمه تجلیل شد.