به گزارش ایبِنا به نقل از روابطعمومی پستبانکایران: براین اساس اینترنت بانک، همراهبانک، تلفنبانک و اپلیکیشن سکههمراه پستبانکایران با ارائه تمامی خدمات بانکی بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری عملاً بسترهای لازم را برای جلوگیری از ترددهای غیرضرور فراهم نموده و هموطنان میتوانند در این مقطع از آنها بهرهمند شوند.
بنا بر این گزارش، مشتریان پستبانکایران میتوانند عملیات انتقال وجه، انجام حوالجات الکترونیکی پایا، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خریدهای اینترنتی، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت صورتحساب، عملیات مرتبط با کارت و برخی خدمات دیگر را از طریق این درگاهها و بدون حضور در شعب و باجههای بانکی صرفاً از طریق ابزارهای الکترونیکی انجام دهند.
همچنین مشتریان پستبانکایران میتوانند برای اطلاع از نحوه بهرهمندی از سامانههای یادشده به وبسایت این بانک به نشانیwww.postbank.ir مراجعه کرده و با نصب برنامههای الکترونیکی از خدمات غیرحضوری بهرهمند شوند.
گفتنی است، ارائه خدمات الکترونیکی قطعاً در جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری هموطنان درسطح کشور مؤثر میباشد.