28 دی 1399 - 09:52
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

فرصت‌های کرونا برای مجازی‌سازی خدمات بانک‌ها

کرونا علاوه بر ایجاد مشکلات و تهدیدهایی در حوزه‌های مختلف در دنیا، فرصت‌هایی نیز به همراه داشت که یکی از آنها در حوزه بانکداری الکترونیک و شرکت‌های پرداخت فراهم شده است. 
کد خبر : ۱۲۱۳۳۷
محمودزاده

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به فرصت و تهدید ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا در کل جهان، اظهار کرد: گذشته از مشکلاتی که ویروس کرونا برای کل دنیا و همچنین ایران ایجاد کرده است، فرصت هایی هم در این حوزه برای توسعه خدمات الکترونیکی و مجازی بانک ها و شرکت های پرداخت فراهم شده است. 


محمدعلی محمودزاده در گفت وگو با ایبِنا با اشاره به اینکه به نوعی سلیقه و ذائقه مشتریان و عموم مردم متفاوت شده است، تصریح کرد: در این راستا تمام تلاش و برنامه ریزی شرکت پرداخت الکترونیک سداد بر مجازی سازی سروبس های بانکی است تا عملا امکان استفاده ساده تر و سریع تر از این سرویس ها به صورت کاملا غیرحضوری فراهم شود. 


وی ادامه داد: ایجاد یک پلتفرم شعبه مجازی با نام و برند بانک ملی ایران تحت عنوان «نشان بانک» نیز دال براین موضوع است. 


به گزارش ایبِنا، محمودزاده پیش از این نیز در گفت وگویی دیگر با اشاره به سیاست های دولت الکترونیک، اقتصاد دیجیتال و وضعت کرونایی موجود در کشور، گفت: تمام تلاش شبکه بانکی و به طور خاص شرکت های حوزه پرداخت باید این باشد که با ارائه خدمات غیرحضوری و از طریق بسترها و پلتفرم های موجود، شرایط را به نحوی تسهیل کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند خدمات مورد نیاز و روزمره خود را بدون مراجعه به مراکز خرید و حتی شعب بانک دریافت کنند.

ارسال‌ نظر