12 شهريور 1403 - 13:25

وزارت دارایی رژیم اشغالگر: به زودی وارد یک گردباد خواهیم شد

وزارت دارایی رژیم اشغالگر: به زودی وارد یک گردباد خواهیم شد
وزارت دارایی اسرائیل اعلام کرد: ۵۰ میلیارد شِکِل (۱۴ میلیارد دلار) باید فوراً جمع آوری شود، در غیر این صورت اقتصاد وارد گردباد خواهد شد.
کد خبر : ۱۶۶۲۹۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، بر اساس آنچه روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد، وزارت دارایی رژیم اشغالگر صهیونیستی نسبت به وقوع یک فاجعه اقتصادی در این نهاد هشدار داد.

این وزارتخانه با بیان اینکه کارشناسان این وزارتخانه خواستار «کاهش هزینه‌ها و افزایش مالیات» شدند، تاکید کرد که ۵۰ میلیارد شِکِل (حدود ۱۴ میلیارد دلار) باید به فوریت جمع آوری شود، در غیر این صورت "اقتصاد وارد گردباد خواهد شد."

همانطور که رسانه‌های اسرائیلی از کاهش بازار سهام در تل آویو خبر دادند، آن‌ها فاش کردند که مقامات ارشد بخش‌های اقتصادی امشب برای تحت فشار قرار دادن هیستادروت (بزرگترین سازمان کارگری در اسرائیل) درباره اعلام اعتصاب عمومی تشکیل جلسه خواهند داد.

وزارت دارایی رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد که ده‌ها تجارت و رستوران اسرائیلی امروز عصر در‌های خود را خواهند بست تا دولت را برای انعقاد یک معامله تحت فشار قرار دهند.

به گزارش آسوشیتدپرس آمریکا، جنگ مداوم در جبهه‌های مختلف منجر به خسارات قابل توجهی در اقتصاد اسرائیل شده است، "به هزاران کسب و کار کوچک آسیب می‌رساند و اعتماد بین المللی را به اقتصادی که زمانی به عنوان یک مرکز کارآفرینی تلقی می‌شد تضعیف می‌کند."

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها