
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید با اشاره به فضای جدید بانکداری گفت: امروز مشتریان در شبکههای اجتماعی حضور دارند و زمان زیادی از وقت خود را در این فضا سپری میکنند و در آن اقدام به خرید و دریافت خدمت میکنند، بنابراین با توجه به چرخه اقدامات اقتصادی که در شبکههای اجتماعی صورت میگیرد، حضور بانکها را اجتنابناپذیر میکند.
وی شبکههای اجتماعی را یک فرصت برای بانکها دانست و اظهار داشت: اگر فرآیند ارائه خدمات در شبکههای اجتماعی از طریق بانک مرکزی و متولیان امور مشخص و در اختیار بانکها قرار گیرد، نقش بسیار موثری در ارائه خدمات و کاهش رفت و آمد شهری و هزینه مشتریان خواهد داشت.
پورسعید در پایان با اشاره به رویکرد بانکهای دنیا در ارائه خدمات در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی عنوان کرد: خدمت در محلی باید ارائه شود که مشتری حضور دارد و امروز این محل فضای مجازی است.
شایان ذکر است در حال حاضر بانک ایران زمین بیش از ۳۰ سرویس عمومی و اختصاصی را از طریق ربات تلگرامی خود به کاربران ارائه میکند و کارشناسان این بانک موفق شدهاند ۱۰ سرویس بانکی را نیز آماده کنند که منتظر ارائه مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی در این زمینه هستند.