به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آمار و گزارش های فصل قبل بله ای ها نشان می دهد در فصل زمستان ۸.۲ میلیون ریال پول در هر ثانیه در این اپلیکیشن مالی و بانکی جا به جا شده است.
همچنین در هر ۳ دقیقه و ۱۹ ثانیه یک کانال جدید در بله راه اندازی و با تشکیل هر گروه در هر یک دقیقه و ۱۹ ثانیه جمع کاربران، جمع تر شده است. اما استقبال کاربران جدید هم از این اپلیکیشن کاربردی در این مدت چشمگیر بوده و هر ۱۸ ثانیه یک عضو به خانواده ۸ میلیونی بله اضافه شده است.
اپلیکیشن «بله» با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران در یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد توسعه یافته است و ارائه خدمات پیامرسانی از جمله گفتوگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و… از جمله قابلیت های آن به عنوان یک اپلیکیشن و پیامرسان ارتباطی و بانکی کشور است.